Шановні користувачі! До Вашої уваги інформація про Центр надання адміністративних послуг.

Перелік адміністративних послуг

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням 48-ї сесії І скликання
Полонської міської ради ОТГ
від 20.04.2018 №15

Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Полонської міської об’єднаної територіальної громади - Завантажити

 

Групи послуг, які надаються через ЦНАП:

- Реєстрація бізнесу;

- Реєстрація громадських формувань;

Реєстрація нерухомості;

Паспортні послуги;

Послуги Держгеокадастру;

Документи дозвільного характеру;

- Питання соціального захисту населення;

Реєстрація місця проживання;

Земельні питання;

Питання місцевого значення.

 

Детальний перелік послуг можна - Завантажити


Нормативно-правова база (ЦНАП)


Перелік суб’єктів надання адміністративних послуг,
які надають адміністративні послуги через ЦНАП


Новини ЦНАПу


Он-лайн послуги органів виконавчої влади​​​​​​​


 

Документи, що регламентують діяльність ЦНАПу

Додаток №1
до рішення 30-ї сесії І скликання
Полонської міської ради ОТГ
від 30 травня 2017 р. №6

Положення про Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Полонської міської ОТГ - Завантажити

 

Додаток
до рішення 40-ї сесії І скликання
Полонської міської ради ОТГ
від 28.11.2017р. №23

Регламент Центру надання адміністративних послуг у Полонській міській об’єднаній територіальній громаді - Завантажити

 

 

 


25 квітня у м. Полонне Хмельницької області відкрито спільний енергоефективний ЦНАП, збудований «з нуля» за підтримки Програми «U-LEAD з Європою». Новий Центр, для якого побудовано енергоефективну будівлю, забезпечить більше 43 тисяч жителів ОТГ та району доступом до високоякісних адміністративних послуг.

У ЦНАП Полонської ОТГ створено 12 робочих місць, де постійно працюватимуть фахівці, які пройшли навчання з підвищення кваліфікації, спеціально розроблене для жителів ОТГ експертами Програми. Плата за надані послуги буде надходити до бюджету громади. Детальніше...