Головна » 2013 » Липень » 3 » КОМФОРТНІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЧИТАЧІВ ЯК ПОКАЗНИК РОБОТИ БІБЛІОТЕКИ
12:51
КОМФОРТНІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЧИТАЧІВ ЯК ПОКАЗНИК РОБОТИ БІБЛІОТЕКИ
     27 червня 2013 року в читальній залі Полонської ЦРБ проведено семінар на тему "Комфортність обслуговування читачів як показник роботи бібліотеки".
    Відкрила семінар директор ЦБС О.М.Ржегак з виступом-презентацією "Впровадження інноваційних технологій в обслуговування користувачів: розширення асортименту послуг бібліотек Полонської ЦБС". Провідними працівниками ЦРБ та РДБ були надані консультації: "Нові моделі організації бібліотечного обслуговування", "Комфортність обслуговування читачів у бібліотеці", "Нові форми роботи з юними користувачами" по Програмі літніх читань.
    На завершення семінару було проведено показовий для працівників філій день інформації "Медицина: вчора, сьогодні, завтра", у якому взяла участь заступник головного лікаря Полонської ЦРЛ ім. Н.С.Говорун Вичикова Т.І.
     
Переглядів: 874 | Додав: Sasha | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]