Головна » 2020 » Липень » 30 » СЕРВІСИ ДЛЯ ВІДДІЛЕНОЇ РОБИТИ
10:06
СЕРВІСИ ДЛЯ ВІДДІЛЕНОЇ РОБИТИ

Список корисних сервісів і рекомендацій для тих, хто тільки зараз переходить на віддалену роботу, які допоможуть організувати свою роботу ефективніше.

1. Сервіси для бронювання зустрічей Calendly (безкоштовний), Acuity Scheduling. Дозволяють легко домовитись про зідзвон/зустріч з клієнтами чи колегами, автоматично враховуючи різницю в часових поясах і доступність обраного часу в календарі, автоматичне добавлення зустрічі в календар і розсилка-нагадування про зустріч.

2. Таск менеджери (безкоштовні) Trello, Asana, Planfix. Дозволяють тримати порядок з задачами, ставити пріоритети і дотримуватись дедлайнів, вести звітність і комунікацію по задачах.

3. Спільна робота на документами (безкоштовні)Google Docs, Coda, Notion.

4. Прості бази даних (безкоштовні)GSheets, Airtable (pre-CRM). Дозволяють спільну роботу над записами, даними, вести звітність, можна використати як примітивну CRM чи таск менеджер.

5. Time trackersToggl, Hubstaff. Дозволятюь вирахувати час по конкретних задачах/проектах, щоб краще розуміти свою ефективність і куди витрачається час, при погодинній оплаті - "затрекати" пропрацьований час автоматично. Мають інтеграції з таск менеджерами для звязки з конкретими проектами, задачами і клієнтами.

6. CRM - Hubspot, Pipedrive, Zoho CRM. Допомагають вести базу клієнтів, зберігати всю інформацію по них та по угодах з ними, звітність по продажах, вести комунікацію з клієнтами. Додатково - автоматизація задач, звітності, оповіщень, нагадувань і комунікації з клієнтом і командою.

7. Комунікація Gmail (G-Suite), Slack, Zoom. Велику частину обговорень по роботі можна вести у Slack, де є можливість ставити нагадування, підключати інші сервіси для доступу до документів, отримання оперативних оповіщень з іших сервісів і систем (таск менеджери, CRM, бази даних, календар etc). Zoom - для групових відеодзвінків.

8. Опитування, збір даних - Google Forms, Typeform. Є можливість зв'язати з іншими сервісами.

9. Xero, Wave - виставлення рахунків, бухгалтерія - легко інтегруються з іншими сервісами

10. Zapier, Integromat - сервіси автоматизації і інтеграції. Дозволяють звязати всі перечисленні вище сервіси між собою, автоматизувати задачі, мінімізувати рутину та забезпечити системну роботу, також передавати потрібні дані між сервісами.

11. BI - Databox, Data Studio - дозволяють побудувати графіки того, що відбувається в бізнесі чи роботі над проектом.

12. Створення схем, робочих процесів і майнд мапDraw.io, Xmind.

13. Пошук проектів для віддаленої роботиUpwork. Окрім цього, Useloom - легкий спосіб записати наглядне відео з екраном, зекономивши час на переписці, поясненні текстом тощо.

Переглядів: 158 | Додав: bibliotekaCRB | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]