Шановні користувачі!
До Вашої уваги інформація про Центр надання адміністративних послуг
Перелік адміністративних послуг
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням 48-ї сесії І скликання
Полонської міської ради ОТГ
від 20.04.2018 №15
Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Полонської міської об’єднаної територіальної громади - Завантажити
Групи послуг, які надаються через ЦНАП:
- Реєстрація бізнесу;
- Реєстрація громадських формувань;
- Реєстрація нерухомості;
- Паспортні послуги;
- Послуги Держгеокадастру;
- Документи дозвільного характеру;
- Питання соціального захисту населення;
- Реєстрація місця проживання;
- Земельні питання;
- Питання місцевого значення.
Детальний перелік послуг можна - Завантажити
Нормативно-правова база (ЦНАП)
Перелік суб’єктів надання адміністративних послуг,
які надають адміністративні послуги через ЦНАП
Новини ЦНАПу
Он-лайн послуги органів виконавчої влади
Документи, що регламентують діяльність ЦНАПу
Додаток №1
до рішення 30-ї сесії І скликання
Полонської міської ради ОТГ
від 30 травня 2017 р. №6
Положення про Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Полонської міської ОТГ - Завантажити
Додаток
до рішення 40-ї сесії І скликання
Полонської міської ради ОТГ
від 28.11.2017р. №23
Регламент Центру надання адміністративних послуг у Полонській міській об’єднаній територіальній громаді - Завантажити
25 квітня у м. Полонне Хмельницької області відкрито спільний енергоефективний ЦНАП, збудований «з нуля» за підтримки Програми «U-LEAD з Європою». Новий Центр, для якого побудовано енергоефективну будівлю, забезпечить більше 43 тисяч жителів ОТГ та району доступом до високоякісних адміністративних послуг.
У ЦНАП Полонської ОТГ створено 12 робочих місць, де постійно працюватимуть фахівці, які пройшли навчання з підвищення кваліфікації, спеціально розроблене для жителів ОТГ експертами Програми. Плата за надані послуги буде надходити до бюджету громади. Детальніше...